Γνήσιο vti, έγινε εισαγωγή το 2004 (γι αυτό δεν έχει ηλιοροφή). Αντικατάσταση μοτερ με β18c. Σφυρίλατο μοτερ προγραμματισμένο στην Geartech. Έχουν τοποθετηθεί μπιέλες BP racing H-beam, wiseco turbo pistons 81.5 mm 9:1, B18c (TypeR) στρόφαλος, φλάντζα κάυσης OEM Honda, κουζινέτα μπιέλας-στροφάλου OEM Honda με extra κατεργασία align honing (μπάρα), βίδες κεφαλής Golden Eagle B18C, bloch guard Golden Eagle, map sensor Omnipower 4bar, φλάτζα εισαγωγής Golden Eagle, θερμοστάτης και βαλβίδα βεντιλατέρ Mishimoto. Ψυγείο νερού αλουμινίου. Τουρμπινα vf35.
Το αμάξι βγάζει στον τροχό 300Hp στο 0.6-0.7 bar. Για όσους γνωρίζουν τ αμάξι για τα πράγματα που φοράει δουλεύει πολύ safe, το μοτερ δεν είναι πιεσμένο.
Μεγαλύτεροι δίσκοι μπροστά 282mm καινούργιοι με τακάκια (ούτε 500χλμ) , σωληνάκια υψηλής πίεσης, αμορτισέρ BC Racing ρυθμιζόμενης σκληρότητας και ύψους.
Στο εσωτερικό δερμάτινα καθίσματα, τα μπροστινά δερμάτινα bucket. Έγινε γενικό εξωτερικό βάψιμο το 2015. Λάστιχα 1 έτους.
Μόνο σοβαρές προτάσεις
Στο αυτοκίνητο έχει τοποθετηθεί και σύστημα υγραερίου, με 30 euro βγάζει περίπου 400 χλμ (τιμή υγραερίου 0.81ευρό/λίτρο). Γυρνάει μόνο του σε βενζίνη μετά το 0bar (δηλαδή στα πατήματα, σε νορμάλ χρήση δουλεύει υποπίεση).