ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΩΝ

1. Πως καταχωρώ την αγγελία μου στο ix.gr;

Πατήστε το κουμπί «Καταχώρηση» και επιλέξτε την κατηγορία στην οποία θέλετε να δημοσιευτεί η αγγελία σας (π.χ. Αυτοκίνητα, Μοτοσυκλέτες κλπ.). Αμέσως μετά συμπληρώστε τα πεδία «Στοιχεία Αγγελίας» (τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά). Εάν δεν θέλετε να αναγράφεται συγκεκριμένη τιμή στην αγγελία σας, στο πεδίο «τιμή» γράψτε τον αριθμό 0 και στην αγγελία σας θα αναγράφεται «ρωτήστε τιμή». Στο πεδίο «Περιγραφή Αγγελίας» μπορείτε να εισάγετε ένα δικό σας κείμενο. Αμέσως μετά επιλέξτε τη χρονική διάρκεια που επιθυμείτε να εμφανίζεται η αγγελία σας (20 ή 40 μέρες). Μετά την πάροδο της διάρκειας που θα επιλέξετε, η αγγελία σας θα διαγραφεί αυτόματα, εκτός κι αν τροποποιήσετε οποιοδήποτε στοιχείο της αγγελίας νωρίτερα, οπότε έτσι θα ανανεώσετε και τη χρονική διάρκεια προβολής της. Στη συνέχεια επιλέξτε τα χαρακτηριστικά του αντικειμένου, επιλέγοντας τα σχετικά τετραγωνίδια. Τέλος, αναγράψτε τα «Στοιχεία Επικοινωνίας», ώστε να είναι εφικτή η επικοινωνία με όσους ενδιαφέρονται για την αγγελία σας. Διευκρινίζουμε ότι το email σας δεν εμφανίζεται στην αγγελία και το χρησιμοποιούμε μόνο εμείς, για να σας ειδοποιήσουμε στη λήξη της αγγελίας ή για να σας υπενθυμίσουμε τον κωδικό εισόδου. Σημειώστε κάπου τον «Κωδικό εισόδου», προκειμένου στο μέλλον να μπορείτε να τροποποιήσετε ή και να διαγράψετε την αγγελία σας.

 

2. Πως ανεβάζω φωτογραφίες στην αγγελία μου και ποιοι περιορισμοί υπάρχουν;

Αφού πρώτα ολοκληρώσετε την καταχώρηση της αγγελίας σας, αμέσως μετά μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες, πατώντας το κουμπί «Προσθήκη φωτογραφιών» και στη συνέχεια να τις επιλέξετε. Για να αλλάξετε τη σειρά εμφάνισης των φωτογραφιών, αρκεί να σύρετε με το «ποντίκι» σας κάθε φωτογραφία σε διαφορετική θέση. Αφού ανεβάσετε όλες τις φωτογραφίες, πατήστε το κουμπί αποθήκευση για να εμφανιστούν στην αγγελία. Η πρώτη σε σειρά φωτογραφία, θα εμφανίζεται ως εξώφυλλο στην αγγελία σας. Το μέγεθος κάθε φωτογραφίας, δεν πρέπει να ξεπερνά τα 2ΜΒ, διαφορετικά δεν θα είναι τεχνικά εφικτό να δημοσιευθεί. Αποφύγετε να δημοσιεύετε φωτογραφίες με πολύ μικρό μέγεθος, γιατί αφενός δεν είναι ευδιάκριτες, αφετέρου καλύπτονται (στο μεγαλύτερο μέρος τους) από το υδατογράφημα «ix.gr». Μπορείτε να διαγράψετε οποιαδήποτε φωτογραφία με το κουμπί «Διαγραφή». Παρακαλούμε να αποφύγετε τη δημοσίευση φωτογραφιών που δεν σας ανήκουν ή φωτογραφιών που ναι μεν σας ανήκουν, αλλά έχουν υδατογράφημα άλλων ιστοσελίδων, γιατί αυτές θα διαγράφονται. Αν οι φωτογραφίες που ανεβάζετε στην αγγελία σας εμφανίζονται με λάθος προσανατολισμό (π.χ. ανάποδα), παρότι στον υπολογιστή σας φαίνονται κανονικές, το πρόβλημα οφείλεται στον τρόπο λήψης των συγκεκριμένων φωτογραφιών. Πολύ συχνά, φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί από tablet, κινητά, φωτογραφικές μηχανές κλπ., εμπεριέχουν πληροφορίες σχετικά με τον προσανατολισμό των συσκευών αυτών κατά τη στιγμή λήψης των φωτογραφιών. Έτσι, αν π.χ. κρατήσατε το κινητό σας ανάποδα κατά τη λήψη μιας φωτογραφίας, πολλοί υπολογιστές λαμβάνουν υπόψη τις πληροφορίες αυτές και προβάλλουν τη φωτογραφία σύμφωνα με τον αρχικό προσανατολισμό της συσκευής σας, δηλαδή ανάποδα ή σε πλάγια θέση! Για να λυθεί το πρόβλημα, θα πρέπει πρώτα να επεξεργαστείτε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες στον υπολογιστή σας. Μπορείτε να τις περιστρέψετε δεξιόστροφα ή αριστερόστροφα και στη συνέχεια να τις αποθηκεύσετε με το σωστό προσανατολισμό. Η συγκεκριμένη διαδικασία διαφέρει, ανάλογα με το λειτουργικό του υπολογιστή που χρησιμοποιείτε.

 

3. Ποιο είναι το κόστος καταχώρησης αγγελιών;

Η καταχώρηση αγγελιών από ιδιώτες, είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ για οποιαδήποτε διάρκεια προβολής. Υπάρχει όμως ο περιορισμός των δύο αγγελιών ανά κατηγορία (π.χ. Δύο Αυτοκίνητα, Δύο Μοτοσυκλέτες, Δύο Σκάφη κλπ.) για κάθε αριθμό τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να καταχωρήσετε περισσότερες από δύο αγγελίες της ίδιας κατηγορίας στον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό.

 

4. Πως λειτουργούν και πόσο κοστίζουν οι premium αγγελίες;

Οι premium αγγελίες εμφανίζονται για μια εβδομάδα με σχετική προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης, πάνω από τις υπόλοιπες αγγελίες και έχουν την ένδειξη premium. Αναβαθμίζοντας την αγγελία σας, αυξάνετε την προβολή της και άρα τις πιθανότητες επιτυχίας! Η διαδικασία ολοκληρώνεται με ένα SMS: γράφετε ΙΧ και το στέλνετε στο 54777 (AMAZE Χρέωση €1,36/SMS με ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας). Αφού στείλετε το συγκεκριμένο γραπτό μήνυμα, θα λάβετε άμεσα ένα απαντητικό SMS με τον 5ψήφιο κωδικό αναβάθμισης. Πληκτρολογήστε πρώτα τον «Κωδικό της Αγγελίας» που επιθυμείτε να αναβαθμίσετε και αμέσως μετά τον «Κωδικό Αναβάθμισης» που λάβατε με το SMS. Μόλις συμπληρώσετε και τους δύο κωδικούς, πατήστε το κουμπί «Ενεργοποίηση» και η αγγελία σας θα αναβαθμιστεί σε premium.

 

5. Έχω ξεχάσει τον κωδικό εισόδου για την τροποποίηση ή τη διαγραφή της αγγελίας μου, πως μπορώ να τον αλλάξω;


Αν έχετε ξεχάσει τον «κωδικό εισόδου», τότε θα πρέπει να τον αλλάξετε. Για την αλλαγή του κωδικού εισόδου, πατήστε στο ακόλουθο link https://www.ix.gr/password-reset και αναγράψτε στο σχετικό πεδίο, το email που έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της αγγελίας σας. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί «Αποστολή Email» και θα σας στείλουμε άμεσα ένα link, για την αλλαγή του παλιού κωδικού.

 

6. Πως μπορώ να τροποποιήσω ή να διαγράψω την αγγελία μου;

Πατήστε το κουμπί «Σύνδεση» ή «Επεξεργασία Αγγελίας»  και αναγράψτε τον Κωδικό Αγγελίας καθώς και τον Κωδικό Εισόδου στα αντίστοιχα πεδία. Στη συνέχεια τροποποιήστε οποιοδήποτε στοιχείο της αγγελίας επιθυμείτε.

Αν θέλετε να τη διαγράψετε οριστικά, επιλέξτε Στατιστικά/Διαγραφή και πατήστε το κουμπί «Διαγραφή». Εναλλακτικά και εφόσον έχετε συνδεθεί χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας, μπορείτε να διαγράψετε την αγγελία, επιλέγοντας Προβολή Αγγελίας και συνέχεια πατώντας το κουμπί Διαγραφή (με τον κόκκινο κάδο).

 

7. Πως λειτουργούν οι «Ειδοποιήσεις»;

Πατήστε το κουμπί «Ειδοποιήσεις» και επιλέξτε την κατηγορία για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε ειδοποιήσεις (π.χ. αυτοκίνητα»). Στη συνέχεια επιλέξτε υποχρεωτικά Μάρκα αυτοκινήτου (π.χ. BMW) και Μοντέλο (π.χ. 520) και προαιρετικά όσα από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά επιθυμείτε. Αμέσως μετά συμπληρώστε το email στο οποίο θέλετε να λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις, κάθε φορά που δημοσιεύεται μία νέα αγγελία με το περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Εάν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για περισσότερες Μάρκες ή/και Μοντέλα, επαναλάβετε τη παραπάνω διαδικασία.

 

8. Πως λειτουργεί η «Γρήγορη αναζήτηση»;

Επιλέξτε από την Αναζήτηση, την επιλογή «Γρήγορη αναζήτηση» και μπείτε στη σελίδα «Γρήγορη αναζήτηση». Αναγράψτε στο σχετικό πεδίο, τον Κωδικό της αγγελίας που ψάχνετε (πχ. CR1234) και πατήστε το κουμπί αναζήτηση.

 

9. Πως μπορώ να «παρκάρω» αλλά και να συγκρίνω αγγελίες;

Πατήστε μέσα στο κουτάκι «Παρκάρισμα», για να αποθηκευτούν όσες αγγελίες σας ενδιαφέρουν. Πατήστε το κουμπί «P» για να δείτε όλες τις παρκαρισμένες αγγελίες και το κουμπί «Διαγραφή», για να διαγράψετε όσες παρκαρισμένες αγγελίες αποφασίσετε ότι δεν σας ενδιαφέρουν.

Επιλέξτε μέχρι 4 αγγελίες της ίδιας κατηγορίας και πατήστε το κουμπί «Σύγκριση», προκειμένου να τις συγκρίνετε μεταξύ τους.

 

10. Πως μπορώ να αναφέρω μια κακόβουλη ή παραπλανητική αγγελία;

Σε περίπτωση που κρίνετε ότι μία αγγελία είναι κακόβουλη ή/και παραπλανητική, πατήστε το κουμπί «Αναφορά Αγγελίας» που βρίσκεται στη σελίδα της συγκεκριμένης αγγελίας. Στο πεδίο που θα εμφανιστεί, γράψτε μας τον λόγο που αναφέρετε τη συγκεκριμένη αγγελία και αμέσως μετά, πατήστε το κουμπί «Αναφορά» για να μας ενημερώσετε άμεσα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και τηλεφωνικά, εφόσον διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος… Σε κάθε περίπτωση, ενημερωθείτε από τον Οδηγό Ασφαλών Συναλλαγών, προτού προχωρήσετε σε οποιαδήποτε συναλλαγή ! Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα, δεν προέρχονται από το ix.gr, αντιθέτως δημοσιεύονται και αναρτώνται στο site με πρωτοβουλία και αποκλειστική ευθύνη του εκάστοτε χρήστη/αγγελιοδότη και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως έγκυρες και επιβεβαιωμένες πληροφορίες ή/και συμβουλές, ούτε υποκρύπτουν δική μας προτροπή για την τέλεση συγκεκριμένων πράξεων (π.χ. αγοράς αυτοκινήτου, ανταλλακτικών κ.λπ.). 

 

11. Το ix.gr είναι συμβατό με όλα τα προγράμματα περιήγησης (browsers);

Για την δική σας ασφάλεια αλλά και ευκολία χρήσης, βεβαιωθείτε πως ο περιηγητής (internet browser) που χρησιμοποιείτε είναι ενημερωμένος. Παρωχημένοι περιηγητές δεν υποστηρίζουν σωστά όλες τις λειτουργίες της ιστοσελίδας μας (ενδεικτικά: ανέβασμα φωτογραφιών, δυνατότητα σύγκρισης αγγελιών κλπ.)

Πατήστε το παρακάτω link για να επιβεβαιώσετε ότι διαθέτετε την πιο πρόσφατη έκδοση περιηγητή: https://updatemybrowser.org/

 

12. Έχω ακόμη απορίες και θέλω περισσότερες διευκρινήσεις, που μπορώ να απευθυνθώ;

Για κάθε περαιτέρω απορία ή διευκρίνηση, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 187 8000 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 έως 18:00) ή στείλτε μας email στο info@ix.gr

0.0011298656463623